Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
24 Haziran 2026 Çarşamba

Gündem Haberleri

23 Haziran 2026

Denizlili İş İnsanı Yaşamını Yitirdi

Denizlide İş Adamı Nurettin Koçak Vefat Etti Denizli turizminin tanınan isimlerinden iş insanı Nurettin Koçak hayatını kaybetti. Koçak’ın vefatı iş, siyaset ve turizm camiasında üzüntü yarattı. Denizli’de turizm sektörüne yaptığı yatırımlarla tanınan iş insanı Nurettin Koçak, hayatını kaybetti. Koçak’ın vefat haberi, turizm, iş dünyası ve siyaset camiasında büyük üzüntüyle karşılandı. Pamukkale’deki turizm yatırımlarıyla uzun yıllar Denizli ekonomisine katkı sağlayan ve DENTUROD üyesi olan Nurettin Koçak, kentin turizm sektöründe tanınan isimleri arasında yer alıyordu. TURİZM VE İŞ DÜNYASININ TANINAN İSMİYDİ Uzun yıllar boyunca Denizli turizmine hizmet veren Koçak, gerçekleştirdiği yatırımlarla sektörün gelişimine katkı sundu. Turizm alanındaki çalışmalarının yanı sıra iş dünyasında da aktif rol üstlenen Koçak, Denizli Ticaret Odası’nda önceki dönemlerde meclis üyeliği görevinde bulundu. SİYASET VE SPOR CAMİASINDA DA GÖREV ALDI Nurettin Koçak, iş hayatının yanı sıra siyasi ve sosyal yaşamda da önemli görevler üstlendi. Bir dönem Anavatan Partisi bünyesinde siyaset yapan Koçak, ayrıca Denizlispor yönetiminde de görev alarak kentin spor hayatına katkı sundu. CENAZESİ BUGÜN DEFNEDİLDİ Merhum Nurettin Koçak’ın cenazesi, bugün öğle namazına müteakip Hilal Camii’nde kılınancenaze namazının ardından Bozburun Mahallesi’nde toprağa verildi

23 Haziran 2026

Ceşen Yeniden Başkan

Denizli Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu’nun 17. Olağan Genel Kurulu’nda tek aday olarak seçime giren mevcut başkan Feyyaz Ceşen, delegelerin oylarıyla yeniden başkan seçildi. Yeni yönetim 2026-2029 döneminde görev yapacak. Denizli Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) 17. Olağan Genel Kurulu, Merkezefendi Belediyesi Bereketler Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. Genel kurulda mevcut başkan Feyyaz Ceşen yeniden başkanlığa seçilerek güven tazeledi. Toplam 552 delegesi bulunan Denizli ASKF’nin genel kuruluna 317 üye katıldı. Tek aday olarak seçime giren Feyyaz Ceşen, delegelerin desteğini alarak yeniden göreve getirildi. RAPORLAR İBRAYA SUNULDU Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan genel kurulda yönetim kurulu faaliyet raporu, denetim kurulu raporu ve tahmini bütçe üyelerin değerlendirmesine sunularak ibra edildi. Genel kurul kapsamında ayrıca yönetim kurulu, denetim kurulu, disiplin kurulu, onur kurulu ve konfederasyon genel kurul delegelerinin seçimleri gerçekleştirildi. 152 OY KULLANILDI Seçimde 152 üye oy kullanırken, oyların 146’sı geçerli, 6’sı ise geçersiz sayıldı. Seçim sonucunda Feyyaz Ceşen başkanlığındaki yeni yönetim kurulu 2026-2029 yılları arasında görev yapma hakkı kazandı. YENİ YÖNETİM KURULU AÇIKLANDI Feyyaz Ceşen başkanlığındaki yeni yönetim kurulunda Genel Sekreter olarak Ahmet Aytekin görev aldı. Yönetim Kurulu Asil Üyeleri şu isimlerden oluştu: Ayhan Matrak, Muhammet Karataş, Mehmet Kabakçı, Yaşar Güvenli, Selim Erol, Ömer Çimen, Oğuz Karakaya, Seyhan Duru, Tufan Güler, Fani Türk, Osman Küçükşahal, Emrah Ay ve Bekir Sönmez. Yönetim Kurulu Yedek Üyeleri ise Osman Canduyar, Musa Can, Oktay Çıtak, Fahrettin Kuş, Erdem Turgut, İbrahim Aktürk, Osman Şentürk, Ender Bacanlı, Taner İrim, Cevriye Ekmekçi, Kadir Söylemez, Tamer Burhan, Halil Şentürk, Muhammet Ali Yılmaz ve Yaşar Akdaş’tan oluştu. DENETİM VE ONUR KURULLARI DA BELİRLENDİ Denetim Kurulu üyeleri Emin Tekin, Mehmet Dağ ve Oğuzhan Özkan olarak belirlendi. Onur Kurulu ise M. Akif Aycan, Tanju Beştaş, Vehbir Demir, Fahri Ergür, Ahmet İbanoğlu, Fahrettin Göksu, Köksal Çekerek, Kerim Çıralı, Kemal Karaoğlan, Faruk Boyacı, Hulusi Önder, Ümit Kurt, Ayhan Güller, Metin Küçükşahal, Osman Duran, Ümit Barış Kuzu, Güngör Selvan, Birol Konak, Abdullah Karatay ve İsmail Edip Yılmazlı’dan oluştu.

23 Haziran 2026

Fransızlara Denizlili Başkan

Fransa’da geçtiğimiz Mart ayında yapılan yerel seçimlerde yüksek bir oy oranıyla belediye başkanı seçilen Denizlili Kadir Yıldırım, kısa sürede hayata geçirdiği projelerde takdir topladı. Denizli’ye bağlı Acıpayam ilçesinden olan ve yaşamını Fransa’da sürdüren Kadir Yıldırım, Mart 2026'da düzenlenen yerel seçimlerde, Doubs bölgesindeki cole-Valentin komününde seçim yarışına bağımsız bir listeyle girdi. İlk turda yüzde 53,38 gibi güçlü bir oy oranı yakalayan Kadir Yıldırım, büyük bir başarıya imza atarak belediye başkanı seçildi. Yıldırım, bu başarısıyla Fransa'da belediye başkanı seçilen 5 Türk gurbetçiden birisi oldu. Görevde olduğu Mart ayından beri yapmış olduğu projeler ile kısa sürede adından söz ettiren başarılı siyasetçi Kadir Yıldırım, halkın sevgisi kazanmayı da başardı

23 Haziran 2026

Oyak Çimento, Yeşil Dönüşümle Sektöre Yön Veriyor

OYAK Çimento,        OYAK Çimento’nun finansal performansının yanı sıra çevresel ve sosyal etki yönetimindeki başarısını gözler önüne seren “2025 Entegre Raporu” kamuoyuyla paylaşıldı. ‘Yeşil Yeni Altındır’ mottosuyla şekillenen rapor; alternatif ham madde kullanımından yenilenebilir enerji yatırımlarına kadar, şirketin hem Türkiye’de hem de küresel pazarlarda yarattığı yüksek katma değeri ve endüstriye yön veren sonuçlarını belgeliyor.       Raporda Öne Çıkanlar: Çevre ve Düşük Karbon Odaklı Dev Yatırım: 2025 yılında çevre ve düşük karbon odaklı projelere aktarılan toplam yatırım tutarı 3,49 milyar TL seviyesine ulaştı. Yenilenebilir Enerjide Tarihi Pay: Hayata geçirilen çevre odaklı yatırımlar içinde en büyük payı, %85,6 gibi yüksek bir oranla yenilenebilir enerji projeleri aldı. Sanayide Dev Güneş Enerjisi Hamlesi: Sanayi sektörü için öz tüketim amaçlı hayata geçirilen en büyük güneş enerjisi santrallerinden biri yıl sonu itibarıyla başarıyla devreye alındı. Sürdürülebilir Ürün Gelirlerinde Büyük Başarı: "Yeşil Çimento Mevzuatı" ile uyumlu düşük klinker içerikli ürün geliştirme çalışmaları sayesinde, sürdürülebilir ürünlerden elde edilen gelirin toplam gelire oranı %34,8 seviyesine yükseldi. Net Sıfır Taahhüdü ve Uluslararası Standartlar: Şirketin orta ve uzun vadeli değer yaratma hedefleri; Bilim Temelli Hedefler Girişimi (SBTi) onaylı 2050 Net Sıfır vizyonu, Uluslararası Entegre Raporlama Çerçevesi ve GRI Standartları ile uyumlu olarak hazırlanmıştır. Türkiye çimento ve beton sektörünün öncü kuruluşu OYAK Çimento, 1 Ocak 2025 - 31 Aralık 2025 dönemini kapsayan faaliyetlerini, stratejik önceliklerini ve çevresel, sosyal ve yönetişim (ÇSY) performansını şeffaf bir şekilde paydaşlarına sunduğu 2025 Entegre Raporu’nu kamuoyuyla paylaştı. Uluslararası Entegre Raporlama Çerçevesi ve GRI Standartları ile uyumlu olarak hazırlanan rapor, Şirket’in kısa, orta ve uzun vadeli değer yaratma hedeflerini bütüncül bir yaklaşımla ele alıyor. Karbon Nötr Geleceğe Doğru 2025 yılını, zorlu küresel ekonomik koşullar, jeopolitik gelişmeler ve enerji maliyetlerindeki dalgalanmalara rağmen operasyonel dayanıklılığını koruduğu ve iş modelini daha çevik, verimli ve sürdürülebilir bir yapıya dönüştürdüğü bir yıl olarak tamamlayan OYAK Çimento, "Yeşil Yeni Altındır" vizyonu doğrultusunda stratejik adımlar atmaya devam ediyor. Şirket, Bilim Temelli Hedefler Girişimi (SBTi) onaylı 2050 Net Sıfır hedefleri doğrultusunda; enerji verimliliği, alternatif yakıt ve ham madde kullanımı, yenilenebilir enerji ve dijitalleşme alanlarındaki yatırımlarını kararlılıkla sürdürüyor. Bu vizyonun en somut göstergelerinden biri olarak, 2025 yılında çevre ve düşük karbon odaklı toplam yatırımların tutarı 3,49 milyar TL seviyesine ulaştı. Bu yatırımlar içerisinde en büyük payı, %85,6 oranıyla yenilenebilir enerji projeleri oluşturdu. Şirket, sanayi sektörü için öz tüketim amaçlı hayata geçirilen en büyük güneş enerjisi santrallerinden birini de yıl sonu itibarıyla devreye alarak sürdürülebilir enerji dönüşümünde önemli bir kilometre taşına imza attı. OYAK Çimento, operasyonel iyileştirmelerin yanı sıra ürün portföyünü de dönüştürerek sürdürülebilir rekabet gücünü artırıyor. "Yeşil Çimento Mevzuatı" ile uyumlu şekilde düşük klinker içerikli ürün geliştirme çalışmalarına odaklanan Şirket, sürdürülebilir ürünlerden elde edilen gelirin toplam gelire oranını %34,8 seviyesine taşıyarak pazardaki öncü konumunu güçlendirdi. "Sektörümüzdeki dönüşüme yön veriyoruz" Raporun sunuşunda değerlendirmelerde bulunan OYAK Çimento Yönetim Kurulu Başkanı Suat Çalbıyık, 2025 yılının OYAK Çimento için dayanıklılığın ve sürdürülebilir yönetim anlayışının ön plana çıktığı bir dönem olduğunu belirtti. Çalbıyık, "OYAK Çimento olarak temel önceliğimiz sektörümüzdeki dönüşüme yön vermek, değer zincirimizin her aşamasında kalıcı fayda üretmek ve ülkemizin sanayi gücünü küresel ölçekte temsil etmek oldu. Bugün OYAK Çimento; sürdürülebilir şehirler için çözüm geliştiren, teknolojiyle güçlenen, düşük karbonlu üretim yetkinliğini artıran ve geleceğin ihtiyaçlarına yanıt veren entegre bir sanayi şirketi olma yolunda kararlılıkla ilerlemektedir" ifadelerini kullandı. “Geleceğin üretim modelini şekillendiriyoruz” Şirketin stratejik hedeflerine ilişkin görüşlerini paylaşan OYAK Çimento Ülke CEO’su Murat Sela ise atılan adımların bugünün performansını güçlendirirken geleceğin üretim modelini de şekillendirdiğini vurguladı. Sela, “Yenilenebilir enerji, dijitalleşme, enerji verimliliği ve operasyonel süreklilik alanlarında attığımız adımlar, sürdürülebilir bir gelecek vizyonumuzun ayrılmaz parçalarıdır. 2025 yılında gerçekleştirdiğimiz çevre odaklı yatırımlarla, OYAK Çimento’yu yalnızca çimento üreten bir şirket olmanın ötesine taşıma hedefimizi güçlendirdik” dedi.  

23 Haziran 2026

Müsiad Denizli’nin Yeni Hizmet Binası Görkemli Törenle Açıldı

Açılış programına MÜSİAD Genel Başkanı Burhan Özdemir, Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Ekonomi İşleri Başkanı Nihat Zeybekci, AK Parti Denizli Milletvekilleri Şahin Tin ve Nilgün Ök, Merkezefendi Belediye Başkanı Şeniz Doğan, Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, Pamukkale Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Mahmud Güngör, Denizli Sanayi Odası Başkanı Selim Kasapoğlu, Denizli Ticaret Odası Başkanı Uğur Erdoğan, AK Parti İl Başkanı Muhammet Subaşıoğlu, MÜSİAD Denizli Şube Başkanı Engin Boyacı, çevre illerden gelen iş insanları ve çok sayıda davetli katıldı. “Bu Hizmet Binası Birlikteliğimizin Ve Ortak Hedeflerimizin Somut Nişanesidir” Programın açılış konuşmasını gerçekleştiren MÜSİAD Denizli Şube Başkanı Engin Boyacı, yeni hizmet binasının yalnızca fiziki bir yapı olmadığını vurgulayarak ; “Bugün, MÜSİAD Denizli Şubemizin yeni hizmet binasının açılışını hep birlikte gerçekleştirmenin heyecanını ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu anlamlı günde bizleri yalnız bırakmayan, teşrifleriyle programımıza değer katan tüm misafirlerimize gönülden teşekkür ediyorum. MÜSİAD, kuruluşundan bu yana sadece ekonomik kalkınmayı hedefleyen bir iş insanları derneği olmamış; ahlaklı ticareti, üretimi, istihdamı ve ülkemizin kalkınmasını merkeze alan bir anlayışın temsilcisi olmuştur. Denizli Şubesi olarak bizler de bu anlayışı daha ileriye taşıma gayreti içerisinde çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi. “Bir Dönüm Noktasındayız” Boyacı, açılışı yapılan yapının MÜSİAD’ın Denizli’deki geleceği açısından önemli bir dönüm noktası olduğunu belirterek; “Bugün açılışını gerçekleştirdiğimiz bu hizmet binası, yalnızca fiziki bir yapı değil; birlikteliğimizin, kardeşliğimizin ve ortak hedeflerimizin somut bir nişanesidir. İnşallah bu çatı altında nice güzel projeler hayata geçirilecek, üyelerimiz arasındaki dayanışma daha da güçlenecek ve şehrimizin kalkınmasına katkı sağlayacak önemli çalışmalara imza atılacaktır. Bu vesileyle, şubemizin yeni hizmet binasının yapım sürecinde Denizli Şubemize gösterdiği yakın ilgi ve destekleri dolayısıyla, katkı payı alınmaması yönündeki kıymetli takdirleri için önceki Genel Başkanımız Sayın Mahmut Asmalı’ya ve Genel Başkanımız Sayın Burhan Özdemir’e hassaten şükranlarımı arz ediyorum. Aynı şekilde, bu eserin MÜSİAD Denizli ailemize kazandırılmasında emeği bulunan yönetim kurulu üyelerimize, üyelerimize ve desteklerini esirgemeyen tüm dostlarımıza teşekkür ediyorum” dedi. Konuşmasının sonunda birlik ve beraberlik vurgusu yapan Boyacı, “İnanıyoruz ki MÜSİAD Denizli sahip olduğu birlik ve beraberlik ruhuyla şehrimize, ülkemize ve milletimize değer üretmeye devam edecektir. Yeni hizmet binamızın MÜSİAD camiamıza, Denizli’mize ve ülkemize hayırlı olmasını temenni ediyor, Allah birlik ve beraberliğimizi daim eylesin diyorum” diye konuştu. “MÜSİAD Türkiye’nin En Büyük Ve En Yaygın İş Dünyası Kuruluşudur” Açılışta MÜSİAD Genel Başkanı Burhan Özdemir ise konuşmasında derneğin ulaştığı büyüklüğü rakamlarla anlatarak; “MÜSİAD bugün 14 binin üzerinde üyesi, yaklaşık 4 bin genç üyesi ve 3 bine yakın yurt dışı üyesiyle birlikte bünyesinde bulundurduğu 60 bin şirketle ülkemizin gayrisafi yurtiçi hasılasının yüzde 30’una yakınını gerçekleştiren, Türkiye’nin açık ara en büyük ve en yaygın iş dünyası sivil toplum kuruluşu haline gelmiştir. Türkiye’nin 78 noktasında, yurt dışında ise 84 ülke ve 99 noktada temsil edilmektedir. MÜSİAD aslında 1990’da, geçtiğimiz ay itibarıyla 36 yaşını doldurmuş ve 37’nci yaşından gün almış bir kuruluştur. Kuruluşu, bir köklerini arama ve özünü bulma gayretiyle gerçekleşmiştir. 13’üncü yüzyıldaki Ahilik Teşkilatı’nın ve Ahi Evran-ı Veli’nin prensiplerini aradan geçen sekiz asra rağmen yaşatmaya çalışmaktadır. Kazancını kendinden değil haktan bilmeye gayret göstermektedir. İnsan kazanmayı para kazanmaya tercih eden, dürüst ticareti kendine düstur edinmiş bir erdemlilik topluluğudur” dedi. “MÜSİAD’ın İçerisinde Alın Teri, Secde İzi Ve Memleket Kaygısı Vardır” MÜSİAD’ın Türkiye’nin yakın tarihinde önemli bir misyon üstlendiğini ifade eden Özdemir, “MÜSİAD’ın içerisinde alın teri, secde izi ve memleket kaygısı vardır. Ülkemizin içinden geçmiş olduğu milli irade serüveninde MÜSİAD, sivil toplumun ve iş dünyasının merkez üssü olmuştur. Bunları söylemeden rakamların çok da anlamı olmaz diye düşünüyorum” dedi. “Emek Veren Herkese Teşekkür Etti” Denizli Şubesi’nin yeni hizmet binasının tamamen üyelerin katkılarıyla hayata geçirildiğini belirten Özdemir, projeye emek verenlere teşekkür ederek; “Engin Başkanımız ve daha önce görev yapan başkanlarımız, Denizli’ye ve ülkemize fayda sağlayacak son derece önemli bir yapıyı ayağa kaldırdılar. Yaklaşık iki yıl gibi bir sürede, tamamen Denizli Şubesi üyelerimizin katkılarıyla, başka hiçbir bütçe kullanılmadan bu eser ortaya çıktı. Allah onlardan razı olsun” dedi. “Burası Bir Şube Binasından Öte Bir Ocaktır” Yeni hizmet binasının taşıdığı manevi anlamı da anlatan Özdemir, “Burası bir şube binası olmaktan öte bir ocaktır. Her daim ışığı yanan, her daim kazanında çorbası kaynayan, yoldan geçen her kim olursa olsun, zorda olan kim olursa olsun elini uzatacak bir ocaktır. Çünkü biz para kazanmayı zengin olmak için değil, ülkemize ve memleketimize fayda sağlamak için edindik.” “Denizli Şubesi 34 Yıllık Serüvenin Ardından Kendi Binasına Kavuştu” MÜSİAD’ın büyümeye devam ettiğini belirten Genel Başkan Özdemir, Denizli Şubesi’nin tarihi bir adım attığını söyleyerek; “Denizli Şubemiz bizim en eski şubelerimizden biridir. 1990’ların başında kurulan şubemiz, 33-34 yıllık serüveninin ardından bugün kendisine ait bir hizmet binasına kavuştu. İzmir Şubemizin binasını tamamladık. Büyükşehirlerdeki merkez binalarımızı kendi imkânlarımızla tamamlamak için çalışmalarımız sürüyor” dedi. Ulusal ve uluslararası teşkilatlanma çalışmalarına da değinen Özdemir, “Bu yıl içerisinde Yozgat ve Giresun’da yeni şubeler açacağız. Ayrıca Bremen, Kosova, Danimarka, Lüksemburg ve İtalya’nın Milano kentindeki yeni şubelerimizin açılışlarını gerçekleştireceğiz” diye konuştu. Dualarla Kurdele Kesildi Konuşmaların ardından Denizli protokolü ve MÜSİAD yöneticilerinin katılımıyla dualar eşliğinde açılış kurdelesi kesildi. Daha sonra davetliler, modern çalışma alanları, toplantı salonları ve konferans bölümlerinden oluşan yeni hizmet binasını gezerek incelemelerde bulundu. İş dünyası ile kent protokolünü buluşturan program, ikramların sunulması ve günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.

Devam