Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
22 Haziran 2026 Pazartesi
Pamukkkale Belediyesi Haberleri
9 Haziran 2026

Pamukkale’de 823 Kilometrekarelik Alanda Yabani Ot Mesaisi

T.C. Pamukkale Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, yaz sezonunun başlamasıyla birlikte 823 kilometrekarelik ilçede yer alan 61 mahallenin tamamında yabani ot temizliği ve tırpan çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Çalışmaları yerinde incelemek üzere sahaya inen Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur da güne personelle bir araya gelerek başladı ve yürütülen faaliyetler hakkında detaylı bilgi aldı. İlçe genelindeki park, bahçe ve çevre düzenleme çalışmalarını yakından takip eden Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, bu kapsamda Cankurtaran Mahallesi’ndeki çalışma alanında incelemelerde bulundu. Güne sabahın erken saatlerinde saha personeline moral ziyareti yaparak başlayan Başkan Ertemur, hem parklarda hem de belediyenin sorumluluğundaki tüm yeşil alanlarda yürütülen çalışmalar hakkında detaylı bir brifing aldı. 61 MAHALLEDE ARALIKSIZ YABANİ OT MESAİSİ Pamukkale Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yaz sezonunun gelmesiyle birlikte ilçe genelindeki parklarda ve belediyenin sorumluluğunda bulunan yeşil alanlarda başlattığı çalışmalara ara vermeksizin devam ediyor. Yaklaşık 823 kilometrekarelik geniş bir yüzölçümüne sahip olan Pamukkale genelinde, 61 mahallenin tamamını kapsayan tırpan ve yabani ot temizliği çalışmaları aralıksız sürdürülüyor. Yaz sezonu boyunca periyodik olarak tekrarlanacak bu çalışmalarla, ilçenin çehresini güzelleştirmek ve vatandaşlara daha ferah yaşam alanları sunmak hedefleniyor. BAŞKAN ERTEMUR SAHA PERSONELİYLE BİR ARAYA GELDİ Saha çalışmalarını yakından takip eden Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin Cankurtaran Mahallesi’nde gerçekleştirdiği yabani ot temizliği çalışmalarını yerinde denetledi. Mesaiye erken saatlerde başlayan saha personeliyle bir araya gelerek çay içip sohbet eden Başkan Ertemur, çalışanlara moral verdi. Aşırı sıcak hava koşullarına dikkat çekerek iş güvenliği ve çalışan sağlığı konularına vurgu yapan Başkan Ertemur, şu ifadeleri kullandı: “Sahada ter döken her bir çalışma arkadaşım bizim için çok kıymetli. Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte hava sıcaklıkları ciddi oranda arttı. Çalışırken lütfen önceliğiniz her zaman kendi sağlığınız ve iş güvenliğiniz olsun. İş güvenliği kurallarına harfiyen uyalım ve kendinizi koruyarak çalışalım. Birlik ve beraberlik içerisinde, Pamukkale’nin dört bir yanına hizmet götürmeye devam edeceğiz. Halkımızın memnuniyeti, bizim en büyük motivasyon kaynağımızdır.” “DAHA BAKIMLI VE YAŞANABİLİR BİR PAMUKKALE İÇİN ÇALIŞIYORUZ” Cankurtaran Mahallesi’ndeki denetimlerinin ardından açıklamalarda bulunan Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, ilçenin geniş coğrafyasına yayılan hizmet ağının önemine değindi. Başkan Ertemur, “Belediyemizin Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yaz sezonuyla birlikte yabani ot temizliği konusunda yoğun bir tempoya girdi. 823 kilometrekarelik bir alanda, 61 mahallemizin tamamında yabani ot temizliği ve tırpan çalışmalarımızı titizlikle yürütüyoruz. Bugün de Cankurtaran mahallemizde devam eden düzenlemeleri yerinde gördük. Ekiplerimizin eline, emeğine sağlık. Bizler için en önemli öncelik, Pamukkale’de yaşayan her bir vatandaşımızın huzurla vakit geçirebileceği alanları artırmak ve mevcut olanları en iyi şekilde korumaktır. Daha bakımlı, daha estetik ve daha yaşanabilir bir Pamukkale için mesai kavramı gözetmeksizin, tüm gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

6 Haziran 2026

Pamukkale Belediyesi’nden Denizli’de Bir İlk: Atıklar Dijital Cüzdanları Dolduracak

T.C. Pamukkale Belediyesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü'nde çevre yönetimi vizyonunu bir üst seviyeye taşıyor. Pamukkale Belediyesi, Sıfır Atık ve İklim Değişikliği Müdürlüğü bünyesinde yürüttüğü çalışmalar kapsamında Denizli'de bir ilke imza atarak, vatandaşların atıklarını getirerek para kazanacağı atık makinelerini ilçede 3 önemli noktaya yerleştiriyor. Pamukkale Belediyesi, doğanın yeşil örtüsünü korumak, kaynakları verimli kullanmak ve yarınlara daha temiz bir miras bırakmak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur’un öncülüğünde 5 Haziran Dünya Çevre Günü'nün değerlerini somut bir projeyle Denizli'de bir ilke imza atarak vatandaşların geri dönüşüme kazandırdığı atıklar karşılığında dijital cüzdanlarına ödeme yapacağı "Zorunlu Depozito Yönetim Sistemi" (DYS) projesini hayata geçiriyor. Bu proje ile çevre kirliliğinin önüne geçilmesini ve geri dönüşümün bir yaşam kültürü haline getirilmesi hedefleniyor. Bu çevreci adım, aynı zamanda vatandaşın aile bütçesine katkı sağlayan ekonomik bir model olarak öne çıkıyor. STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ İLE YENİ DÖNEM Pamukkale Belediyesi, atık yönetimi konusundaki çalışmalarını hızlandırmak adına Osmanlı Kağıt Atık Yönetimi ve Çevre Danışmanlığı firmasıyla stratejik bir iş birliği protokolüne imza attı. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur’un makamında gerçekleşen imza töreniyle birlikte, Denizli’de çevreci belediyecilik anlayışında yeni bir dönem resmen başlıyor. AMBALAJ ATIKLARI DEĞERE DÖNÜŞÜYOR Temmuz ayı itibarıyla devreye girecek olan bu yenilikçi sistem sayesinde vatandaşlar; cam şişe, pet şişe ve alüminyum içecek kutusu gibi ambalaj atıklarını belirlenen Depozito İade Noktalarına bırakarak hem doğaya sahip çıkıyor hem de kazanç sağlıyor. Uygulama kapsamında, makinelerin içine bırakılan her bir ambalaj için vatandaşların dijital cüzdanlarına 1 TL tutarında geri ödeme yükleniyor. Pamukkale Belediyesi, vatandaşların sisteme erişimini kolaylaştırmak amacıyla ilçenin merkezi noktalarında üç özel depozito iade noktası oluşturdu. Makineler; YSE Pamuk Kafe önü, Bağbaşı Geri Dönüşüm Noktası yanı ve Pelitlibağ Geri Dönüşüm Noktası yanı olmak üzere üç farklı noktada hizmet verecek. BAŞKAN ERTEMUR: "DOĞAMIZIN YARINLARI İÇİN EKONOMİK BİR ADIM ATTIK" Protokol töreninde açıklamalarda bulunan Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, projenin önemine vurgu yaparak şunları ifade etti: "5 Haziran Dünya Çevre Günü gibi anlamlı bir günde, Denizli’de daha önce örneği görülmemiş bir projeye imza atmanın gururunu yaşıyoruz. Amacımız sadece atıkları toplamak değil; geri dönüşüm bilincini yaşamın bir parçası haline getirmek. Osmanlı Kağıt Atık Yönetimi ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği ile hemşehrilerimiz, doğayı kirleten ambalajları birer değer olarak sisteme geri kazandıracaklar. Vatandaşlarımızın dijital cüzdanlarına yansıyacak olan bu katkı, hem aile ekonomisine destek olacak hem de sürdürülebilir bir çevrecilik anlayışını kökleştirecektir. Pamukkale Belediyesi olarak yeşili koruyan ve vatandaşını kazandıran belediyecilik anlayışıyla örnek çalışmalar yapmaya devam edeceğiz.”

6 Haziran 2026

Pamukkale’de Atık Yağlar Geri Dönüşümle Hayat Buluyor

T.C. Pamukkale Belediyesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü'nde yaptığı işbirliğiyle çevresel sürdürülebilirlik hedeflerini bir kez daha ortaya koydu. Pamukkale Belediyesi, evsel atık yağların çevreye zarar vermesini önlemek amacıyla ÇEVSA ile imzaladığı iş birliği protokolü ile atık yönetimi konusundaki kararlılığını sürdürüyor. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur öncülüğünde devam eden çevre çalışmaları, doğayı koruma ve geri dönüşümü teşvik etme vizyonu doğrultusunda her yıl güçlenerek devam ediyor. Pamukkale Belediyesi ve ÇEVSA işbirliği, imzalanan protokol ile atık yağların lavabolara dökülerek su kaynaklarına ve toprağa karışmasının önüne geçilmesini hedefliyor. İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından yürütülen proje kapsamında, vatandaşların evlerinde kullandıkları ve biriktirdikleri atık yağları teslim etmesi halinde çeşitli ödüller veriliyor. BAŞKAN ERTEMUR: "GELECEK NESİLLERE DAHA TEMİZ BİR PAMUKKALE BIRAKACAĞIZ" İmzalanan iş birliği protokolünün önemine vurgu yapan Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, çevre konusundaki duyarlılıklarını şu sözlerle ifade etti: "Pamukkale Belediyesi olarak çevreyi korumayı bir görev değil, gelecek nesillere olan borcumuz olarak görüyoruz. Her yıl yaptığımız bu iş birliği ile evsel atık yağların doğamıza verdiği zararı daha aza indirmeyi hedefliyoruz. Vatandaşlarımızın gösterdiği hassasiyet, bizim en büyük gücümüz. Attığımız her adım, daha yeşil ve yaşanabilir bir Pamukkale için. Sıfır atık vizyonumuzla, atığı çöp olarak değil, ekonomiye kazandırılması gereken bir değer olarak görüyor; tüm hemşehrilerimizi bu çevre hareketine destek olmaya davet ediyorum." ÖDÜLLÜ KAMPANYA İLE GERİ DÖNÜŞÜM BİLİNCİ Pamukkale Belediyesi, geri dönüşüm bilincini artırmak amacıyla vatandaşları sürece dahil eden ödüllü kampanyasını bu yıl da sürdürüyor. "Bitkisel Atık Yağ Toplama Kampanyası İş Birliği Protokolü" kapsamında; evlerinde biriktirdikleri 5 litre ve üzeri bitkisel atık yağı teslim eden vatandaşlara, bez çanta, sıvı bulaşık deterjanı, bulaşık süngeri ve bulaşık telinden oluşan ve toplamda 1000 adet hazırlanan çevre dostu özel hediye setleri takdim ediliyor. ADIM ADIM GERİ DÖNÜŞÜM SİSTEMİ Vatandaşların atık yağlarını geri dönüşüme kazandırması için izlemesi gereken süreçte; biriktirdikleri 5 litre ve üzeri atık yağ taleplerini Pamukkale Belediyesi’ne ileten vatandaşların bilgileri her Cuma günü ÇEVSA firmasına bildiriliyor ve takip eden Cumartesi günleri firma yetkilileri tarafından adreslerden teslim alınan atık yağların karşılığında hediye setleri takdim ediliyor. Bu istikrarlı uygulama ile Pamukkale Belediyesi, hem atık yönetiminde sürdürülebilir bir model oluşturmayı hem de vatandaşlarla el birliğiyle daha temiz bir gelecek inşa etmeyi amaçlıyor.

4 Haziran 2026

Başkan Ertemur’dan 5 Haziran Dünya Çevre Günü Mesajı

T.C. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, 5 Haziran Dünya Çevre Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda, çevre bilincinin sadece bir günle sınırlı değil, kalıcı bir yaşam biçimi olması gerektiğine vurgu yaptı. Başkan Ertemur, Pamukkale’nin doğal güzelliklerini koruyarak geleceğe taşımanın en öncelikli sorumlulukları olduğunu belirtti. Mesajında "Doğa, bizlere emanet edilmiş en kıymetli mirastır" diyen Başkan Ertemur, Pamukkale Belediyesi olarak "Sıfır Atık" vizyonuyla Denizli’de bir ilki gerçekleştirerek geri dönüşüm atağını mahalle mahalle topladıklarını ifade etti. Bağbaşı Mahallesi’nde gördüğü yoğun ilginin ardından ikinci geri dönüşüm merkezini Pelitlibağ’da hizmete açtıklarını belirten Başkan Ertemur, temizlik ve geri dönüşüm çalışmalarındaki kararlılıklarını şu şekilde detaylandırdı: "Pamukkale ilçesinde 150 bin haneye her ay düzenli olarak çöp poşeti dağıtarak temizlik hizmetlerimizde sürekliliği sağlıyoruz. Bunun yanı sıra, geri dönüşüm bilincini artırmak amacıyla hayata geçirdiğimiz Mobil Atık Toplama Aracımız, ilçenin 26 mahallesinde düzenli olarak dolaşarak vatandaşlarımızın hizmetine sunuluyor. Hafta içi her gün farklı mahallede 09.00 – 17.00 saatleri arasında kağıt, cam, plastik ve metal atıklarını bu aracımıza teslim eden vatandaşlarımız, atık karşılığında kazandıkları puanlarla teşvik edici hediyeler elde ediyorlar. Ayrıca, ilçemizin dört bir yanına yerleştirdiğimiz Mobil Atık Getirme Merkezleri ile kağıt-karton, plastik, cam, metal, elektrikli-elektronik eşya, bitkisel atık yağ ve pil gibi atıkların birbirine karışmadan toplanmasını sağlıyoruz. Bununla birlikte, kullanılmış giysi ve tekstil ürünlerini de geri dönüşüme kazandırmak adına ilçemizin 200 farklı noktasına Tekstil Atık Kumbaraları yerleştirdik." Çevre koruma çalışmalarının sadece yerel yönetimlerin çabasıyla sınırlı kalmaması gerektiğini vurgulayan Başkan Ertemur, tüm vatandaşları duyarlı olmaya davet ederek şunları ekledi: "Göreve geldiğimiz günden bu yana, daha temiz, daha yeşil ve daha yaşanabilir bir Pamukkale için atık yönetiminden yeşil alanların artırılmasına kadar attığımız her adımda, gelecek nesillerimize sağlıklı bir doğa bırakma gayreti içerisindeyiz. Doğa ile kurduğumuz ilişki, gelecekteki yaşam kalitemizi doğrudan belirliyor. Pamukkale Belediyesi olarak, çevreye karşı sorumluluklarımızın bilincindeyiz ve bu yolda kararlılıkla yürümeye devam edeceğiz. Tüm hemşehrilerimizin ve doğaseverlerin 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nü kutluyor, daha temiz bir dünya için herkesi üzerine düşen sorumluluğu yerine getirmeye davet ediyorum."

4 Haziran 2026

Pamukkale Belediyesi Kırsal Mahallelerde Arazi Yolu Açmaya Devam Ediyor

T.C. Pamukkale Belediyesi, kırsal mahallelerdeki üreticilere verdiği desteği hız kesmeden sürdürüyor. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından daha önce birçok mahallede başarıyla tamamlanan arazi yolu düzenleme çalışmalarına,Akköy Eymir, Korucuk, Yukarışamlı, Kavakbaşı, Eymir, Haytabey, Korucuk, Kocadere, Pınarkent, Kale, Akhan, Gölemezli, Develi, Belenardıç ve Akçapınar, Pamukkalemahalleleri de eklendi. Söz konusu hizmet, kırsal kalkınmaya katkı sağlamak amacıyla ihtiyaç duyulan tüm mahallelerde program dahilinde devam edecek. Pamukkale Belediyesi, tarımsal üretimin yoğun olduğu kırsal mahallelerde ulaşım kalitesini artırmak ve çiftçilerin tarlalarına daha rahat ulaşabilmesini sağlamak amacıyla başlattığı "arazi yolları düzenleme" seferberliğini sürdürüyor. Bu kapsamda Eymir, Korucuk ve Develi mahallelerindeki arazi yollarında tesviye, düzeltme ve genişletme çalışmaları tamamlanarak yollar kullanıma hazır hale getirildi. BAŞKAN ERTEMUR: "ÇİFTÇİMİZİN YÜKÜNÜ HAFİFLETİYORUZ" Yapılan çalışmalarla ilgili değerlendirmelerde bulunan Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, tarımın Pamukkale için stratejik bir öneme sahip olduğunu vurguladı. Başkan Ertemur, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Pamukkale’mizin bereketli topraklarında alın teri döken üreticilerimizin her zaman yanındayız. Akköy Eymir, Korucuk, Yukarışamlı, Kavakbaşı, Eymir, Haytabey, Korucuk, Kocadere, Pınarkent, Kale, Akhan, Gölemezli, Develi, Belenardıç ve Akçapınar, Pamukkale mahallelerimizde gerçekleştirdiğimiz düzeltme ve düzenleme çalışmalarıyla, tarlaya giden yollarımızı daha güvenli ve konforlu hale getirdik. Çiftçimiz ürününü hasat ederken veya toprağını işlerken yol sorunuyla vakit kaybetmesin istiyoruz. Bizim için kırsal kalkınma, şehrin kalkınması demektir. Ekiplerimizle birlikte ihtiyaç duyulan her noktada, üreticimizin yükünü hafifletmek için çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz." ÜRETİM ALANLARINA KESİNTİSİZ ULAŞIM Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen düzeltme çalışmaları ile deforme olan, yağışlar nedeniyle bozulan veya ulaşımı zorlaştıran arazi yolları iş makineleriyle yeniden düzenlendi. Yapılan bu iyileştirmeler sayesinde, özellikle hasat dönemlerinde ağır vasıtaların ve traktörlerin tarım arazilerine ulaşımı daha hızlı ve zahmetsiz hale getirildi. Çalışmalardan duydukları memnuniyeti dile getiren mahalle sakinleri ise, yapılan düzenlemeler sayesinde artık arazilerine çok daha rahat gidip gelebildiklerini belirterek Pamukkale Belediyesi ekiplerine teşekkür etti. Pamukkale Belediyesi, ilçe genelindeki diğer kırsal mahallelerde de benzer çalışmaların planlandığını ve tarımsal üretimi desteklemeye yönelik projelerin öncelikli olmaya devam edeceği bilgisini paylaştı.

Devam