Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
26 Haziran 2026 Cuma
Pamukkkale Belediyesi Haberleri
18 Haziran 2026

Anafartalar Gündüz Çocuk Bakımevi’nde Açılış İçin Geri Sayım Başladı

ANAFARTALAR GÜNDÜZ ÇOCUK BAKIMEVİ’NDE AÇILIŞ İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI T.C. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur’un ilçeye kazandıracağı modern eğitim yuvalarından biri olan Anafartalar Gündüz Çocuk Bakımevi’nde son rötuşlar yapılıyor. Çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Ertemur, “Çocuklarımızın geleceğine yatırım yapıyoruz, açılış için gün sayıyoruz” dedi. Pamukkale Belediyesi, ilçedeki sosyal belediyecilik çıtasını yukarı taşıyacak projelerinde vites artırmaya devam ediyor. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur’un çocuklara ve ailelere yönelik en önemli vaatleri arasında bulunan Anafartalar Mahallesi Gündüz Çocuk Bakımevi projesinde artık sona gelindi. Hummalı çalışmaların sürdüğü merkezi sık sık ziyaret eden Başkan Ertemur, son durumu yerinde görerek yürütülen teknik süreç hakkında detaylı bilgi aldı. RENKLİ DIŞ CEPHE VE TAMAMLANAN İÇ MEKÂNLAR DİKKAT ÇEKİYOR Yapımında sona yaklaşan merkezin dış cephesindeki renklendirmeler, projedeki estetik dönüşümü gözler önüne serdi. Binanın dış cephe boyama işlemleri tamamlanarak, çocukların dünyasına hitap edecek renkli ve dinamik bir görünüm elde edildi. İç mekânlarda da büyük bir ilerleme kaydedilerek sınıflardaki iç cephe kaplamaları bitirildi; oda kapılarının montaj sürecine geçilmesiyle birlikte salonlar da hazır hâle getirildi. Hayırsever Atom Kablo firmasının destekleriyle, yaklaşık 20 milyon TL’lik bütçeyle yükselen bu yatırım, donanımı ve mimarisiyle tam not alıyor. BAŞKAN ERTEMUR: “SÖZ VERDİĞİMİZ GİBİ, EN DEĞERLİ VARLIKLARIMIZ İÇİN GELİYORUZ” İncelemelerin ardından açıklamalarda bulunan Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, okul öncesi eğitimde fırsat eşitliği yaratma kararlılıklarını vurguladı. Başkan Ertemur, şu ifadeleri kullandı: “Anafartalar Mahallemize ve çevre bölgelerimize hizmet verecek bu kıymetli merkezi çok yakında halkımızla buluşturacak olmanın heyecanını yaşıyoruz. Görüldüğü gibi dış cephemiz cıvıl cıvıl oldu, içeride de kapılarımız takılıyor ve ince işçilikler tamamlayıcı aşamada. Biz bu yola çıkarken ailelerimizin ekonomisine destek olacağımızın ve evlatlarımıza modern, güvenli alanlar sunacağımızın sözünü vermiştik. 2-6 yaş arası yavrularımızın kreş ihtiyacını en üst standartlarda karşılayacak bu merkezimizde artık sayılı günler kaldı. Pamukkale’nin geleceğini eğitimle şekillendirmeye devam edeceğiz.” GELECEĞİN EĞİTİM YUVASI Toplamda 970 metrekarelik kapalı alana sahip, 3 katlı modern yapısıyla fark yaratan kreş binası; bünyesinde yer alacak 5 derslik, 3 çok amaçlı salon ve idari ofisleriyle bölgenin çehresini değiştirecek. Güvenlik ve konforun ön planda tutulduğu Anafartalar Gündüz Çocuk Bakımevi, çok kısa bir süre sonra kapılarını açarak Pamukkaleli çocukları kucaklayacak.

11 Haziran 2026

Pamukkale’de Modern Balık Hali İçin İlk Kazma Vuruldu

BAŞKAN ALİ RIZA ERTEMUR’UN ÖNCÜLÜĞÜNDE ÇALIŞMALAR BAŞLADI T.C. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur’un 2026 yılı vizyon projeleri kapsamında kamuoyuna açıkladığı sözler bir bir hayata geçiyor. Başkan Ertemur’un kente modern bir ticaret alanı kazandırmayı hedeflediği Deliktaş Mahallesi Balık Hali projesinde, Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerinin ilk kazmayı vurmasıyla yapım çalışmaları tüm hızıyla başladı. Pamukkale Belediyesi; vatandaşların sağlıklı gıdaya güvenli ve konforlu bir şekilde ulaşabilmesi, yerel esnafın desteklenmesi ve kent estetiğinin modernleştirilmesi amacıyla başlattığı vizyon projelerine bir yenisini daha ekliyor. Deliktaş Mahallesi’nde, eski emniyet müdürlüğü binasının hemen karşısında yer alan dükkanlar, hummalı bir tadilat ve dönüşüm süreciyle Pamukkale’nin modern balık hali olmaya hazırlanıyor. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur’un öncülüğünde yürütülen proje kapsamında, Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerinin başlattığı çalışmaların kısa bir süre içinde tamamlanarak ilçe halkının hizmetine sunulması hedefleniyor. PAMUKKALE BELEDİYESİ BALIK HALİ PROJESİ'NİN ÖNE ÇIKAN DETAYLARI Çağdaş bir mimari ve hijyenik bir altyapıyla tasarlanan Pamukkale Belediyesi Balık Hali Projesi, esnafa yüksek standartlar sunmak amacıyla her biri yaklaşık 30’ar metrekareden oluşan modern tasarımlı 10 adet balık dükkanına ev sahipliği yapacak. Halkın tüm ihtiyaçlarını eksiksiz ve tek bir noktadan karşılayabilmesi adına balık satış ünitelerinin yanı sıra komplekste 1 adet balık pişiricisi ile 1 adet manav da entegre bir şekilde vatandaşlara hizmet verecek. Proje alanı, alışveriş esnasında vatandaşların otopark sorununun ortadan kalkmasıyla da dikkat çekiyor. Vatandaşların her zaman taze ve güvenilir ürüne ulaşabilmesi için ileri teknolojiye sahip modern soğuk hava depolarıyla donatılan proje; tamamen denetlenebilir, yüksek ürün sirkülasyonuna uygun ve düzenli bir hijyen altyapısına sahip olacak. Estetik tasarımı ve temiz alışveriş ortamıyla dikkat çeken bu çağdaş merkez, hem Pamukkale halkının balık alımını büyük ölçüde kolaylaştıracak hem de ilçeye canlılık katarak vatandaşların keyifle vakit geçireceği yepyeni bir sosyal uğrak noktası kazandıracak. BAŞKAN ALİ RIZA ERTEMUR: “PAMUKKALE'YE YAKIŞIR, BİR TİCARET ALANI İNŞA EDİYORUZ” Çalışmaların kısa sürede tamamlayacaklarını belirten Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, projeye dair şu açıklamalarda bulundu: “Pamukkale’mizi modern, yaşanabilir ve vatandaşlarımızın yaşam kalitesini artıran projelerle buluşturmaya devam ediyoruz. 2026 yılı vizyon hedeflerimiz doğrultusunda, Deliktaş Mahallemizde eski emniyet binasının karşısındaki dükkanları tamamen yenileyerek ilçemize yakışır modern bir Balık Hali kazandırıyoruz. Bu projemizi hayata geçirirken üç temel hedefi gözettik: Vatandaşlarımızın hijyenik ve denetlenebilir bir ortamda sağlıklı gıdaya erişimini kolaylaştırmak, yerel esnafımıza standartları yüksek konforlu satış alanları sunarak onları desteklemek ve ilçemize çağdaş bir ticaret merkezi armağan etmek. Fen İşleri ekiplerimiz ilk kazmayı vurdu, çalışmalarımız tüm hızıyla ilerliyor. Çok yakında çalışmaları tamamlayarak bu güzel kompleksi halkımızın hizmetine sunacağız. Pamukkale’mize şimdiden hayırlı ve uğurlu olsun.”

10 Haziran 2026

Pamukkale’de Mobil Atık Getirme Merkezleri Yenileniyor

C. Pamukkale Belediyesi; ilçe genelinde çevre kirliliğini önlemek ve geri dönüşümü teşvik etmek amacıyla hizmete sunduğu 36 adet Mobil Atık Getirme Merkezi baştan aşağı yeniliyor. Hem zorlu hava şartları hem de sprey boyalarla yazılar yazılarak zarar verilen merkezler, belediye ekiplerinin hummalı çalışmasıyla estetik ve temiz bir görünüme kavuşturuluyor. Pamukkale Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü, ilçe genelinde çevre bilincini artırmak adına yürüttüğü çalışmalara hız kesmeden devam ediyor. Bu kapsamda, ilçenin 36 önemli noktasında bulunan ancak zamanla gerek hava şartlarına bağlı olarak eskiyen gerekse kimliği belirsiz kişilerce sprey boyalarla boyanıp zarar verilerek estetik görünümünü kaybeden tüm Mobil Atık Getirme Merkezleri tek tek tespit ediliyor. SPREY BOYALI VE HASARLI MERKEZLERE YAKIN TAKİP Kent estetiğini bozan ve milli servete zarar veren bu olumsuz görüntülerin önüne geçmek amacıyla Pamukkale Belediyesi ekipleri periyodik bir çalışma yürütüyor. Zarar gören merkezler, kent estetiğine uygun kalması ve vatandaşlar için sürekli bir farkındalık oluşturması amacıyla titizlikle temizleniyor, yeniden boyanıyor ve modern dijital giydirme işlemleriyle ilk günkü temiz haline döndürülüyor. ATIKLAR ÇÖPE DEĞİL, EKONOMİYE KAZANDIRILIYOR Sosyal belediyecilik ve sıfır atık vizyonuyla yerleştirilen Mobil Atık Getirme Merkezleri sayesinde atıklar henüz kaynağındayken ayrıştırılıyor. Yenilenen yüzleriyle ilçenin dört bir yanında hizmet veren 36 adet bu modern merkezlerde; Kâğıt-karton, plastik, cam ve metal; Elektrikli ve elektronik eşyalar; Bitkisel atık yağlar, pil ve tekstil atıkları birbirine karıştırılmadan, ayrı bölmelerde güvenle toplanarak çöpe karışmadan ekonomiye yeniden kazandırılıyor. Mahallelerde geniş bir ağ oluşturan tekstil atık kumbaraları ve merkezlerdeki diğer atık üniteleri, Pamukkale Belediyesinin uzman ekiplerince belirli periyotlarla kontrol edilerek düzenli olarak boşaltılıyor. Kumbaralardan toplanan tüm malzemeler; türlerine göre ayrıştırma ve çevre mevzuatına uygun imha süreçlerine yönlendirilerek geri dönüşüm zincirine sağlıklı bir şekilde dâhil ediliyor. GELECEĞE YATIRIM, DOĞAYA SAYGI Pamukkale Belediyesi, hem ekonomiye hem de doğaya katkı sağlayan bu bütüncül atık yönetimi hamlesiyle sürdürülebilir bir geleceğe öncülük etmeye devam ederken; yetkililer, vatandaşları ortak kullanım alanı olan bu merkezleri korumaya ve çevreye karşı daha duyarlı olmaya davet ediyor.

9 Haziran 2026

Pamukkale’de 823 Kilometrekarelik Alanda Yabani Ot Mesaisi

T.C. Pamukkale Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü, yaz sezonunun başlamasıyla birlikte 823 kilometrekarelik ilçede yer alan 61 mahallenin tamamında yabani ot temizliği ve tırpan çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Çalışmaları yerinde incelemek üzere sahaya inen Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur da güne personelle bir araya gelerek başladı ve yürütülen faaliyetler hakkında detaylı bilgi aldı. İlçe genelindeki park, bahçe ve çevre düzenleme çalışmalarını yakından takip eden Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, bu kapsamda Cankurtaran Mahallesi’ndeki çalışma alanında incelemelerde bulundu. Güne sabahın erken saatlerinde saha personeline moral ziyareti yaparak başlayan Başkan Ertemur, hem parklarda hem de belediyenin sorumluluğundaki tüm yeşil alanlarda yürütülen çalışmalar hakkında detaylı bir brifing aldı. 61 MAHALLEDE ARALIKSIZ YABANİ OT MESAİSİ Pamukkale Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yaz sezonunun gelmesiyle birlikte ilçe genelindeki parklarda ve belediyenin sorumluluğunda bulunan yeşil alanlarda başlattığı çalışmalara ara vermeksizin devam ediyor. Yaklaşık 823 kilometrekarelik geniş bir yüzölçümüne sahip olan Pamukkale genelinde, 61 mahallenin tamamını kapsayan tırpan ve yabani ot temizliği çalışmaları aralıksız sürdürülüyor. Yaz sezonu boyunca periyodik olarak tekrarlanacak bu çalışmalarla, ilçenin çehresini güzelleştirmek ve vatandaşlara daha ferah yaşam alanları sunmak hedefleniyor. BAŞKAN ERTEMUR SAHA PERSONELİYLE BİR ARAYA GELDİ Saha çalışmalarını yakından takip eden Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin Cankurtaran Mahallesi’nde gerçekleştirdiği yabani ot temizliği çalışmalarını yerinde denetledi. Mesaiye erken saatlerde başlayan saha personeliyle bir araya gelerek çay içip sohbet eden Başkan Ertemur, çalışanlara moral verdi. Aşırı sıcak hava koşullarına dikkat çekerek iş güvenliği ve çalışan sağlığı konularına vurgu yapan Başkan Ertemur, şu ifadeleri kullandı: “Sahada ter döken her bir çalışma arkadaşım bizim için çok kıymetli. Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte hava sıcaklıkları ciddi oranda arttı. Çalışırken lütfen önceliğiniz her zaman kendi sağlığınız ve iş güvenliğiniz olsun. İş güvenliği kurallarına harfiyen uyalım ve kendinizi koruyarak çalışalım. Birlik ve beraberlik içerisinde, Pamukkale’nin dört bir yanına hizmet götürmeye devam edeceğiz. Halkımızın memnuniyeti, bizim en büyük motivasyon kaynağımızdır.” “DAHA BAKIMLI VE YAŞANABİLİR BİR PAMUKKALE İÇİN ÇALIŞIYORUZ” Cankurtaran Mahallesi’ndeki denetimlerinin ardından açıklamalarda bulunan Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, ilçenin geniş coğrafyasına yayılan hizmet ağının önemine değindi. Başkan Ertemur, “Belediyemizin Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, yaz sezonuyla birlikte yabani ot temizliği konusunda yoğun bir tempoya girdi. 823 kilometrekarelik bir alanda, 61 mahallemizin tamamında yabani ot temizliği ve tırpan çalışmalarımızı titizlikle yürütüyoruz. Bugün de Cankurtaran mahallemizde devam eden düzenlemeleri yerinde gördük. Ekiplerimizin eline, emeğine sağlık. Bizler için en önemli öncelik, Pamukkale’de yaşayan her bir vatandaşımızın huzurla vakit geçirebileceği alanları artırmak ve mevcut olanları en iyi şekilde korumaktır. Daha bakımlı, daha estetik ve daha yaşanabilir bir Pamukkale için mesai kavramı gözetmeksizin, tüm gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

6 Haziran 2026

Pamukkale Belediyesi’nden Denizli’de Bir İlk: Atıklar Dijital Cüzdanları Dolduracak

T.C. Pamukkale Belediyesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü'nde çevre yönetimi vizyonunu bir üst seviyeye taşıyor. Pamukkale Belediyesi, Sıfır Atık ve İklim Değişikliği Müdürlüğü bünyesinde yürüttüğü çalışmalar kapsamında Denizli'de bir ilke imza atarak, vatandaşların atıklarını getirerek para kazanacağı atık makinelerini ilçede 3 önemli noktaya yerleştiriyor. Pamukkale Belediyesi, doğanın yeşil örtüsünü korumak, kaynakları verimli kullanmak ve yarınlara daha temiz bir miras bırakmak amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur’un öncülüğünde 5 Haziran Dünya Çevre Günü'nün değerlerini somut bir projeyle Denizli'de bir ilke imza atarak vatandaşların geri dönüşüme kazandırdığı atıklar karşılığında dijital cüzdanlarına ödeme yapacağı "Zorunlu Depozito Yönetim Sistemi" (DYS) projesini hayata geçiriyor. Bu proje ile çevre kirliliğinin önüne geçilmesini ve geri dönüşümün bir yaşam kültürü haline getirilmesi hedefleniyor. Bu çevreci adım, aynı zamanda vatandaşın aile bütçesine katkı sağlayan ekonomik bir model olarak öne çıkıyor. STRATEJİK İŞ BİRLİĞİ İLE YENİ DÖNEM Pamukkale Belediyesi, atık yönetimi konusundaki çalışmalarını hızlandırmak adına Osmanlı Kağıt Atık Yönetimi ve Çevre Danışmanlığı firmasıyla stratejik bir iş birliği protokolüne imza attı. Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur’un makamında gerçekleşen imza töreniyle birlikte, Denizli’de çevreci belediyecilik anlayışında yeni bir dönem resmen başlıyor. AMBALAJ ATIKLARI DEĞERE DÖNÜŞÜYOR Temmuz ayı itibarıyla devreye girecek olan bu yenilikçi sistem sayesinde vatandaşlar; cam şişe, pet şişe ve alüminyum içecek kutusu gibi ambalaj atıklarını belirlenen Depozito İade Noktalarına bırakarak hem doğaya sahip çıkıyor hem de kazanç sağlıyor. Uygulama kapsamında, makinelerin içine bırakılan her bir ambalaj için vatandaşların dijital cüzdanlarına 1 TL tutarında geri ödeme yükleniyor. Pamukkale Belediyesi, vatandaşların sisteme erişimini kolaylaştırmak amacıyla ilçenin merkezi noktalarında üç özel depozito iade noktası oluşturdu. Makineler; YSE Pamuk Kafe önü, Bağbaşı Geri Dönüşüm Noktası yanı ve Pelitlibağ Geri Dönüşüm Noktası yanı olmak üzere üç farklı noktada hizmet verecek. BAŞKAN ERTEMUR: "DOĞAMIZIN YARINLARI İÇİN EKONOMİK BİR ADIM ATTIK" Protokol töreninde açıklamalarda bulunan Pamukkale Belediye Başkanı Ali Rıza Ertemur, projenin önemine vurgu yaparak şunları ifade etti: "5 Haziran Dünya Çevre Günü gibi anlamlı bir günde, Denizli’de daha önce örneği görülmemiş bir projeye imza atmanın gururunu yaşıyoruz. Amacımız sadece atıkları toplamak değil; geri dönüşüm bilincini yaşamın bir parçası haline getirmek. Osmanlı Kağıt Atık Yönetimi ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği ile hemşehrilerimiz, doğayı kirleten ambalajları birer değer olarak sisteme geri kazandıracaklar. Vatandaşlarımızın dijital cüzdanlarına yansıyacak olan bu katkı, hem aile ekonomisine destek olacak hem de sürdürülebilir bir çevrecilik anlayışını kökleştirecektir. Pamukkale Belediyesi olarak yeşili koruyan ve vatandaşını kazandıran belediyecilik anlayışıyla örnek çalışmalar yapmaya devam edeceğiz.”

Devam