Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
28 Haziran 2026 Pazar

Gündem Haberleri

27 Haziran 2026

Şahin Tin: "Her İcraatımız Milletimiz İçin"

AK Parti Denizli Milletvekili Şahin Tin, TBMM Genel Kurulu’nda kabul edilen ve birçok alanda düzenlemeler içeren kanunla ilgili değerlendirmelerde bulundu. AK Parti Denizli Milletvekili ve Türkiye Büyük Millet Meclisi Sanayi, Ticaret, Enerji, Tabii Kaynaklar, Bilgi ve Teknoloji Komisyonu Başkanvekili Şahin Tin, TBMM Genel Kurulu’nda kabul edilerek yasalaşan Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun hakkında açıklamalarda bulundu. Şahin Tin, düzenlemenin emniyet teşkilatından ekonomiye, basın alanından kamu hizmetlerine kadar birçok başlıkta önemli değişiklikler içerdiğini belirterek, devletin kurumsal kapasitesini güçlendiren, kamu hizmetlerinde etkinliği artıran ve ekonomiye güven kazandıran bir adım atıldığını ifade etti. HUZURUN TEMİNATI GÜÇLENDİRİLİYOR Kanunun güvenlik alanında önemli düzenlemeler içerdiğini belirten Milletvekili Şahin Tin, emniyet teşkilatının yönetim kapasitesinin artırılacağını, personel planlamasının günümüz ihtiyaçlarına uygun hale getirileceğini ve polis eğitim sisteminin daha güçlü bir yapıya kavuşturulacağını söyledi. Tin, "İç Güvenlik Fakültemiz ile Polis Amirleri Eğitimi Merkezimizin altyapısını güçlendirerek geleceğin emniyet kadrolarını daha donanımlı şekilde yetiştireceğiz. Ayrıca geçmişte yargı kararları nedeniyle mağduriyet yaşayan personelin hak kayıplarını giderecek önemli bir düzenlemeyi de hayata geçiriyoruz" dedi. Milletvekili Tin, milletin huzuru için görev yapan emniyet mensuplarının daha güçlü bir kurumsal yapıyla hizmet vermesinin güvenli Türkiye hedefinin önemli bir unsuru olduğunu ifade etti. EKONOMİK DÜZENLEMELERLE ÜRETİM VE KAYITLI EKONOMİ DESTEKLENECEK Ekonomiye yönelik düzenlemelerin üretimi, ticareti ve kayıtlı ekonomiyi desteklediğini belirten Şahin Tin, esnafı güçlendirmeye yönelik adımlar atıldığını söyledi. Tin, "Taksi, dolmuş, minibüs ve servis esnafımızın ticari plaka devirlerinde vergi istisnası getiriyor, hasılat esaslı vergilendirme uygulamasıyla kayıtlı ekonomiyi güçlendiriyoruz. Akaryakıt ve LPG piyasalarında kamu gelirlerini güvence altına alacak denetim mekanizmalarını güçlendirerek haksız rekabetin önüne geçiyoruz" ifadelerini kullandı. Alın teriyle üretim yapan, yatırım gerçekleştiren ve istihdam sağlayan vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini belirten Tin, güçlü ekonominin güçlü Türkiye'nin temel şartlarından biri olduğunu kaydetti. DİJİTAL DEVLET UYGULAMALARI GELİŞTİRİLİYOR Kamu hizmetlerinde dijital dönüşümün yeni düzenlemelerle daha ileri taşındığını ifade eden Milletvekili Şahin Tin, elektronik tebligat sisteminin yaygınlaştırılacağını söyledi. Araç tescil işlemlerindeki süre uzatımı ve mahalli idarelerin taşınmaz satışlarına ilişkin kolaylaştırıcı düzenlemelerle bürokrasinin azaltılacağını belirten Tin, hizmetlerin vatandaşlara daha hızlı ulaştırılmasının hedeflendiğini dile getirdi. DİJİTAL BASINDA HUKUKİ ALTYAPI GÜÇLENDİRİLECEK Basın alanındaki düzenlemelere de değinen Şahin Tin, dijitalleşen dünyada haberciliğin yeni bir döneme girdiğini belirtti. İnternet haber sitelerine ilişkin hukuki altyapının günümüz dijital yayıncılık şartlarına uygun hale getirildiğini ifade eden Tin, resmî ilan sisteminde şeffaflık, hukuki öngörülebilirlik ve kurumsal standartların güçlendirileceğini söyledi. Tin, düzenlemelerle dijital haberciliğin güvenilir, kurumsal ve sürdürülebilir bir zeminde gelişmesine katkı sunulacağını belirtti. SOSYAL DESTEKLER VE DEPREM BÖLGESİ ÇALIŞMALARI SÜRECEK Kanunun sosyal yönüne de dikkat çeken Şahin Tin, engelli ve yaşlı vatandaşların bakım hizmetlerini güçlendiren, çocukların ve gençlerin sosyal hayata katılımını destekleyen düzenlemelerin hayata geçirildiğini söyledi. Deprem bölgesindeki yeniden inşa çalışmalarına yönelik desteklerin de sürdüğünü belirten Tin, asrın felaketinin yaralarının dayanışma ile sarılmaya devam edildiğini ifade etti. Şahin Tin, "Güvenliği güçlendiren, ekonomiyi büyüten ve vatandaşımızın hayatını kolaylaştıran düzenlemeleri hayata geçirmeye devam ediyoruz. Bizim siyasetimizin merkezinde milletimiz var, hizmetlerimiz var" dedi.

26 Haziran 2026

Kent Konseyi Seçime Gidiyor

Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Haziranayı Yürütme Kurulu toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi’nin 14 Temmuz 2026’da Olağan Genel Kuruluna gitmesi kararı verildi. Kent Konseyi Başkanı Ali Marım başkanlığında DBB Kongre ve Kültür Merkezi’nde bir araya gelen yürütme kurulu, kentin geleceğine yönelik gündem maddelerini görüştü. Toplantıda öne çıkan en önemli başlık ise Kent Konseyi’nin yeni dönem yönetimini belirleyecek olan olağan genel kurul tarihi oldu. Başkan Marım'dan yürütme kuruluna teşekkür Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Kent Konseyi Başkanı Ali Marım, konseyin olağan genel kurulunun Temmuz ayında yapılacağını duyurdu. Mevzuat gereği kurulacak sandıkla ilgili konuşan Marım, "14 Temmuz 2026 Salı günü saat 10.00'da DBB Kongre ve Kültür Merkezi'nde Kent Konseyi Genel Kurulumuzu gerçekleştireceğiz. Büyük bir özveriyle emek veren yürütme kurulu üyelerimize, kentimiz için gerçekleştirdikleri değerli çalışmalardan dolayı teşekkür ediyorum" dedi.  Denizli Büyükşehir Belediyesi Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan 12. Olağan Genel Kurul ile birlikte, Kent Konseyi Başkanı ve yürütme kurulu üyeleri belirlenmiş olacak.

26 Haziran 2026

Merkezefendi’de Haşerelere Karşı Etkin Mücadele Devam Ediyor

erkezefendi Belediyesi, yaz aylarında ortaya çıkan sinek ve karasinek gibi haşerelere karşı ilaçlama çalışmalarını sürdürüyor. Merkezefendi Belediyesi, yaz aylarında ortaya çıkan sivrisineklerle mücadelesine tüm hızıyla devam ediyor. Sivrisinek popülasyonu ile yoğun şekilde mücadele eden Merkezefendi Belediyesi en etkili ve hızlı şekilde sonuç almak için günün teknolojileri ile desteklenen ilaçlama yöntemleri kullanılıyor. Merkezefendi Belediyesi Veteriner İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler sivrisinek üreme alanları olan gölet, süs havuzu, kanal, foseptik, bodrum suları, sucul ortamlar ile karasinek üreme alanı olan, gübrelik alan ve besihaneler gibi alanlarda ilaçlama çalışması gerçekleştiriyor. HER YIL 800 BİN HEKTARLIK UÇKUN İLACI KULLANILIYOR Ekipler çalışmalarını sivrisineklerin yoğun olarak ürediği ve rüzgarın da etkisiyle taşındığı bölgelerde yoğunlaştırılıyor. Her yıl 800 bin hektarlık uçkun ilacı ve 400 bin metrekarelik rezidüel ilaç kullanılıyor, alanında uzman ekipler ile sivrisinek, karasinek ve çeşitli haşerelerle mücadele gece-gündüz gün boyu periyodik olarak ilçenin dört bir yanında gerçekleştiriliyor. MAHALLE İLAÇLAMA PROGRAMI Pazartesi ve Perşembe günleri; Merkezefendi, Yenişehir, Gerzele, Muratdede, İlbade, Servergazi, Mehmet Akif Ersoy, Altıntop, Karaman, Değirmenönü, Akkonak, Sırakapılar ve Saraylar mahallelerinde ilaçlama gerçekleştiriliyor. Salı ve Cuma günleri ise 1200 Evler, Hallaçlar, Bereketler, Başkarcı, Barutçular, Şirinköy, Yenişafak, Selçukbey, Çakmak, Saruhan, Bahçelievler, Altındere, Yeşilyayla, Barbaros, Göveçlik, Çakmak, Saruhan, Adalet, Hisar ve Kadılar mahallelerinde gerçekleştiriliyor. Çarşamba ve Cumartesi günleri ise Hacıeyüplü, Bozburun, Kayalar, Gültepe, Salihağa, Çeltikçi, Üzerlik, Aşağıişamlı, Kumkısık, Eskihisar, Karahasanlı, Zafer, Akşeşme, Yeni Mahalle, Gümüşçay, Alparslan, Şemikler, Sevindik ve Sümer Mahallerinde ekipler ilaçlama çalışmalarına yoğun bir şekilde gerçekleştiriyor.

26 Haziran 2026

Denizli Büyükşehir’den Toplumsal Eşitlik Reformu

Denizli Büyükşehir Belediyesi, Haziran Ayı Meclisi'nde oy birliğiyle kabul edilen yönetmelikle yerel eşitlik mekanizmalarını hayata geçiriyor. Eşitlik Birimi, Eşitlik Komisyonu ve Yerel Eşitlik Kurulu ile kadınlar, çocuklar, yaşlılar, engelli bireyler ve tüm dezavantajlı gruplara yönelik hizmetler kurumsal bir yapıya kavuşacak. Denizli Büyükşehir Belediyesi, toplumsal eşitliği kalıcı ve sürdürülebilir politikalarla güçlendirecek önemli bir reformu hayata geçirdi. Haziran Ayı Meclisi'nin ikinci oturumunda oy birliğiyle kabul edilen “Yerel Eşitlik Mekanizmalarının Kuruluşu ve İşleyişine İlişkin Yönetmelik” ile kentte eşitlik odaklı yeni bir yönetim modeli oluşturuldu. Kadın ve Aile Hizmetleri Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda hazırlanan yönetmelik kapsamında belediye bünyesinde Eşitlik Birimi, Eşitlik Komisyonu ve Yerel Eşitlik Kurulu kurulacak. Böylece kadınlar, çocuklar, yaşlılar, engelli bireyler ve diğer dezavantajlı grupların yerel hizmetlere erişimini güçlendirecek çalışmalar kurumsal güvence altına alınacak. Meclis toplantısına Kadın Dostu Kentler Programı paydaşları olan 29 Ekim Kadınları Derneği, Türk Kadınlar Konseyi, Sosyal Hizmet Uzmanları Derneği (SHUDER), Buldan Vakfı temsilcileri ile Eşitlik Birimi yetkilileri de katıldı. Kamu kaynaklarında eşitlik odaklı yeni dönem Yeni yönetmelikle birlikte belediye hizmetlerinin planlanması ve kamu kaynaklarının kullanımında eşitlikçi bütçeleme anlayışı esas alınacak. Yerel ihtiyaçların bilimsel verilerle analiz edilmesi sonucu; sosyal destekten ulaşıma, eğitimden sağlığa, istihdamdan güvenli yaşam alanlarına kadar birçok alanda dezavantajlı grupların yaşam kalitesini artıracak kapsayıcı uygulamalar önceliklendirilecek. Sıradaki hedef: Yerel Eşitlik Eylem Planı Kurumsal yapının oluşturulmasının ardından Denizli Büyükşehir Belediyesi, Yerel Eşitlik Eylem Planı hazırlıklarını başlatacak. Sivil toplum kuruluşları, kamu kurumları, üniversiteler ve ilgili tüm paydaşların katkısıyla hazırlanacak plan, kentte toplumsal eşitlik alanındaki hedefleri somut, ölçülebilir ve sürdürülebilir bir yol haritasına dönüştürecek. Denizli, Türkiye'nin 25 Kadın Dostu Kenti arasında Denizli Büyükşehir Belediyesi, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu (UNFPA) iş birliğiyle yürütülen Kadın Dostu Kentler Programı III. Fazı kapsamındaki taahhütlerini kararlılıkla yerine getirmeyi sürdürüyor. Eğitimler, teknik destek programları, kapasite geliştirme çalışmaları ve paydaş iş birlikleriyle belediye hizmetlerinde kapsayıcı yönetim anlayışı güçlendiriliyor. Türkiye'de Kadın Dostu Kent unvanına sahip 25 belediyeden biri olan Denizli, kadınların, çocukların, yaşlıların, engelli bireylerin ve tüm dezavantajlı kesimlerin kent yaşamına güvenli, eşit ve etkin katılımını destekleyen örnek bir yerel yönetim modeli oluşturmaya devam ediyor. Başkan Çavuşoğlu: “Geleceğin adil kentini birlikte inşa ediyoruz” Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, hayata geçirilen düzenlemenin yalnızca bugünü değil, geleceği de şekillendirecek önemli bir reform olduğunu belirterek, “Kentimizi herkes için daha adil, daha erişilebilir ve daha kapsayıcı hale getirmek amacıyla çalışıyoruz. Geleceğin eşit ve adil kentini hep birlikte inşa ediyoruz” dedi.

26 Haziran 2026

Büyükşehir Deski’den Bekilli’ye 28,5 Milyon Tl’lik Yatırım

Bekilli’nin içme suyu altyapısı yenileniyor Denizli Büyükşehir Belediyesi DESKİ Genel Müdürlüğü, Bekilli ilçesine bağlı mahallelerde yaşanan içme suyu altyapı sorunlarına kalıcı çözüm üretmek amacıyla 28,5 milyon TL yatırımla 300metreküplük modern grup içme suyu deposu ve 8,8 kilometrelik yeni isale hattı inşa ederek 4 mahallenin geleceğini güvence altına alıyor. Denizli Su ve Kanalizasyon İdaresi (DESKİ) Genel Müdürlüğü, kent genelinde kesintisiz, sağlıklı ve sürdürülebilir içme suyu sağlama hedefi doğrultusunda altyapı hamlelerini sürdürüyor. Bu kapsamda, Bekilli ilçesi Poyrazlı Mahallesi’nde Kot farkı, kaynak yetersizliği, kireç ve yetersiz basınç gibi nedenlerden kaynaklanan, ayrıca bölge halkına mağduriyet yaşatan mevcut sorunların giderilmesi için çalışmaları başlatıldı. Yatırım programı kapsamında, bölgedeki ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu deposu yenilenirken, Ekizbaba Mahallesi’nin yetersiz su kaynakları desteklenecek, Üçkuyu Mahallesi’nde ise kireçli su sorunu çözüme kavuşturulacak. Poyrazlı’da modern depo ile daha güçlü altyapı Toplamda 28 milyon 500 bin TL’lik bütçe ile hayata geçirilen proje kapsamında, mevcut ihtiyaca cevap veremeyen eski yapının yerine, modern teknolojiyle donatılmış 300 metreküp kapasiteli yeni bir içme suyugrup deposu inşa ediliyor. Bölgede yaşanan su basıncı yetersizliğini kalıcı olarak gidermek amacıyla yeni depo, mevcut sisteme kıyasla çok daha yüksek bir kota konumlandırılıyor. Bu stratejik konumlandırma sayesinde suyun dağıtımındaki basınç kayıpları minimuma indirilirken, şebeke genelinde dengeli bir akış sağlanacak. Yüksek kesimlerde ikamet eden vatandaşların suya kesintisiz erişimi güvence altına alınıyor. Artan kapasite ile yaz aylarındaki tüketim baskısı ortadan kalkıyor Yeni tesisin geniş depolama hacmi, bölgedeki anlık ve mevsimsel su talebinin karşılanmasında çok önemli bir tampon görevi üstlenecek. Özellikle yaz aylarında artan nüfus ve sıcaklık nedeniyle yoğun tüketim dönemlerinde, sistemin güvenli, dengeli ve sürdürülebilir bir şekilde işletilmesi sağlanmış olacak. İleri mühendislik çözümleriyle hayata geçirilen modern depo, su arzı güvenliğini en üst seviyeye çıkararak mahalle sakinlerinin mevsimsel kesintilerden etkilenmesinin önüne geçecek. 8,8 kilometrelik yeni isale hattı ile dört mahalleye müjde DESKİ Genel Müdürlüğü’nün bölgedeki yatırım vizyonu sadece depo inşasıyla sınırlı kalmıyor. Projenin ikinci etabında 8 bin 885 metre uzunluğundaki yeni içme suyu isale hattı, bölgenin geleceğini inşa ediyor.Yeni iletim hattı tamamlandığında ÜçkuyuMahallesi’nde uzun süredir yaşanan kireçli su sorununun çözümüne katkı sunulurken, EkizbabaMahallesi’nde yetersiz kalan su kaynakları desteklenerek içme suyu temininde süreklilik sağlanacak. Ayrıca yeni hat, Sırıklı hattına bağlanarak sistemin daha entegre ve verimli çalışmasına imkan tanıyacak. Tamamlandığında dört mahalleye hizmet verecek olan yatırım, su kayıp ve kaçaklarının azaltılmasına katkı sağlayarak bölgenin içme suyu altyapısını uzun yıllar güvence altına alacak.

Devam